Bine ai venit!

Astia care va place si ati facut un obicei sa imi dati comuri cu injurii la adresa mea, nu o mai faceti ca eu oricum le sterg!

vineri, 29 octombrie 2010

Oamenii importanti din viata noastra, lucruri care cu adevarat conteaza...


Exista oameni in viata noastra care au lasat o urma si o amprenta puternica in noi, oameni care... oameni care merita tot ce e mai bun, oameni care ne-au sprijinit in momentele grele, oameni care sunt cu adevarat niste oameni! Eu urasc multa lume si mi-ar place sa ii fac sa sufere dar sunt oameni care tin la mine si le pasa de mine si ma iubesc asa cum sunt eu cu defectele mele si calitatile mele. In primul rand imi iubesc mult familia... familia mea care ma crescut si ma iubeste asa cum sunt. Cu o durere in suflet recunosc ca eu nu mai am chiar o familie intrega... tatal meu sa dus de tanar, mama e bolnava si singurul sprijin in care am nadejde sunt bunica, sora ei si surorile mele... doar atat si totusi nu ma plang ca alti care se plang de niste nimicuri care sunt nimic pe langa problemele cu care ma confrunt eu... As putea continua cu persoane pe care le numesc rude si ele mau aceptat asa cum sunt dar sa nu uit si de prietenii care intradevar sincer sa fiu sunt foarte putini dar ma inteleg bine cu ei si sa nu o uit pe Niki cea ce vede larg prin ceata groasa a lumi acesteia care ma sprijinit in nenumarate probleme, mai pot spune ca si diriginta din generala este o perosoana la care tin are si ea defectele ei dar ma sprijinit dupa moartea tatei, ma ajutat si pot spune ca si ea este o peroana imporatnta din viata mea. Asa ca da pot spune ca sunt si oameni importanti in viata mea cu care ma pot mandri! Acestea sunt lucrurile care conteaza la un om sa aiva persoane alaturi de el care sa il inteleaga, sa ii poata spune ce are pe suflet, sa poata rade,plange cu el! Viata e urata recunosc dar oameni din viata ta te pot face sa treci mai usor peste acest sentiment! Iti multumesc viata ca macar oameni importanti mi-ai oferit! Sunt sigur ca si voi aveti oameni care sa le puteti spune ce va doare asa ca spunetile cat de mult ii iubiti pana nu e prea tarziu ca viata e numai una si e scurta si plina de necazuri!

Un comentariu:

  1. e trist ca de cele mai multe ori iti dai seama ca ai iubit o persoana numai dupa ce nu mai este

    RăspundețiȘtergere