Bine ai venit!

Astia care va place si ati facut un obicei sa imi dati comuri cu injurii la adresa mea, nu o mai faceti ca eu oricum le sterg!

joi, 30 septembrie 2010

De ce?


Aproape fiecare intrebare suna in felul urmaror: „De ce?” dar la cate dintre ele ati gasit un raspun exact? Durerea, suferinta, tristetea, ura oare DE CE avem parte de ele?, De ce nu poate sa fie bine?, de nu putem sa distrugem fiecare zid de ura, suferinta, durere, tristete? Un raspuns cam dificil dar eu cred ca pot sa raspund la aceste intrebari! Pentru ca noi traim cu ele si din pacate, din pacate sunt oameni care ni le provoaca intentionat poate sau poate chiar din amuzament... Aceasta intrebare „de ce?” mio pun aproape zilnic, am ajuns sa imi urasc viata din cauza faptului ca nu imi pot da raspuns la aumite intrebari cu care am ajuns sa ma confrunt si iar am ajuns la intrebarea „de ce?” de ce eu? De ce sa am parte numai de suferinta, oare de ce tocmai eu? Poate ca nu sunt singurul care nu a fost inteles si nu este in continuare dar vreau sa ma schimb vreau sa distrug zidurile care ma inconjoara, vreau sa fiu altfel! Cati dintre voi ati primit lovituri de la viata si vati pus mereu intrebarea „de ce?” si inca nu ati primit raspuns? Sa stiti ca nu sunteti singurii si eu ma confrunt cu aceasta intrebare „de ce?” si am ajuns sa urasc fiecare clipa din viata neavand vreo sansa la un raspuns!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu