Bine ai venit!

Astia care va place si ati facut un obicei sa imi dati comuri cu injurii la adresa mea, nu o mai faceti ca eu oricum le sterg!

marți, 28 septembrie 2010

Stiu ca meritam mult mai mult decat am avut!


Fiecare avem dreptul la mai mult de la viata, fiecare ne dorim inca ceva de la viata! Ei bine ce ziceti de asta: cati dintre vati dorit ceva mai mult si nu ati avut? sau cati ati si primit dupa ce vati dorit? Suna interesant nu? Ma eu am primit destule dar in aceasta lume mereu si mereu iti doresti inca ceva, parca nu e bine cu ceea ce ai, lipseste acel ceva care te poate face fericit! Fiecare am trecut prin multe necazuri care mai mult sau mai putin ne-a schimbat felul de gandire si astfel meritam mai mult in schimbul loviturilor! Eu am primit o lovitura foarte mare in ultimul timp dar sunt constient ca in schimbul ei voi primi ceva frumos sau poate nu! Viata am realizat ca ne permite sa facem mute lucruri dar tot ea ni le si ia cu timpul de aceea vreau mai mult de cat am avut! Cu toti meritam mai mult fata de ceea ce am avut dar piedicile sunt multe pana a primi inca ceva de la viata. Uneori aceea dorinta de a primi mai mult poate sa si afecteze sa iti doresti inafara de necazuri ceva mai mult si daca aceasta dorinta e nestapanita ne poate afecta! Se spune ca speranta ultima moare asa ca continuati sa va doriti ceva mai mult de la viata si poate se va indeplini! STIU CA MERITAM MAI MULT DECAT AM AVUT!

Un comentariu:

  1. Stiu ca viata merge inainte
    Asa trebuie sa fie
    Stiu ca toata lumea spune
    De ce oare tocmai mie
    incerc sa nu arat mereu
    Cat de mult ma doare
    Si astept la fel ca toti
    Sa apara raza de soare

    RăspundețiȘtergere