Bine ai venit!

Astia care va place si ati facut un obicei sa imi dati comuri cu injurii la adresa mea, nu o mai faceti ca eu oricum le sterg!

vineri, 10 septembrie 2010

Ura si Regretul

Am invatat ca in viata te confrunti cu aparentele care iti pot aduce durerea, frica, ura, nelinistea.
  • Ce urasc si ce regret cel mai mult in viata asta plina de prejudecati si falsitate?
Ham... oare cati dintre voi si-a pus vreodata aceasta intrebare, cati dintre voi macar a incercat?
Eu ma cunosc pe mine si aju
ng sa imi dau seama ca am facut sau poate nu destule lucruri care sa ajung acum cand este prea tarziu, sa ajung sa imi urasc trecutul si sa regret faptele facute ale sale, ale trecutului meu.
Ce regret eu c
el mai mult si cel mai mult este faptul ca El nu mai este langa mine si ca nu pot face nimic sa schimb trecutul.
  • Ce urasc?
Aici este mai greu tocmai datorita faptului ca urasc prea multe lucruri la cei din jurul meu si la mine.
La cei din jurul meu urasc faptul ca ei nu au reusit sa ma inteleaga, sa ma asculte, tot timpul m-au luat in ras si m-au vorbit pe la spate, totul la ei trebuie luat in gluma... bine acum nu am sa dezvaluiesc tot si voi puteti sa faceti o privire mai in ansamblu care aveti mintea mai deschisa si sa va da
ti seama in ce lume treaim si cu siguranta la acest capitol "ce urasc la cei din jurul meu" va veti da voi seama ce urasc!
La mine urasc multe lucruri printre care faptul ca am ajuns in situatia in care sunt, sa nu fiiu tocmai inteles, sa nu am mereu un sprijin langa mine si aceste lucruri pot provoca durere si tot odata ura.
Pot spune ca imi urasc trecutul dar si prezentul. In trecut am primit multe lovituri de la viata care si-au lasat amprenta asupra mea si in prezent. Iar acum, in prezent urasc frica aceasta din mine care a fost provocata in trecut iar in prezent incerc sa sterg ramasitele ei, a fricii. Mai urasc ceva la prezent si anume stilul de viata, sa nu mai fiu calcat in picioare dar, oricat as incerca nu pot, nu pot sa ma ridic si sa incerc sa nu mai gresesc.
Multe lucruri urasc si regret la persoana mea, la mine de aceea am avut curajul sa dezvalui o mica parte din ele.
Trecutul este plin de multe lucruri pe care nu le sti dar, cand le afli in prezent ajungi sa le urasti si sa iti regreti anumite actiuni ale tale.
TU ce sti despre aceste 2 lucruri ura si regretul? Te cunosti indeajuns sa scapi de ele?

6 comentarii:

  1. uneori e mai bine sa faci totul fara regrete..si satreci prin viata fara sa`ti pese..pentruca asa..te feresti de multa suferinta

    RăspundețiȘtergere
  2. majoritatea oamenilor uita ce e cu adv important sau pur si simplu nu le pasa..felicitari..un blog foarte reusit

    RăspundețiȘtergere
  3. hei!!zambeste !!soarele straluceste,viata e frumoasa si merita traita ..orice ar fi..capul sus!!

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumos articolul ...si nu numai acesta..toate..dar as vrea sa citesc ceva mai optimist..scris de tine..m`as bucura asta..si sunt sigura ca ti`ar ridica si tie moralul..

    RăspundețiȘtergere