Bine ai venit!

Astia care va place si ati facut un obicei sa imi dati comuri cu injurii la adresa mea, nu o mai faceti ca eu oricum le sterg!

duminică, 29 august 2010

Frica, curajul, iti apartin?




Aceste 2 elemente mereu au facut parte din noi, de cand ne-am nascut! Nu poate sa spuna cineva "A pai mie nu imi este frica de nimic pe lumea acesta!" pentru ca el chiar ar fi ipocrit! Fiecaruia dintre noi ii este frica de ceva: de as pierde slujba, de a nu se inbolnavi, de a nu pierde o sarcina, de intuneric, mare, inaltime, masina si mii si mii de temeri ale fiecaruia, temeri se pare care ne domina pe zi ce trece. Dar oare cum as putea sa fac sa nu imi mai fie frica de temerile mele? E greu intradevar dar, exista o solutie, cineva a spus ca fiinduti frica de Dumnezeu nu iti va mai fi frica de temerile tale atat fizice cat si spirituale. Oau! Este posibil oare acest lucru? Da este dar, este foarte greu sa fie si indeplinit, sa iti fie frica de Dumnezeu Ham... lasa anumite semne de intrebare nu? Ei bine este si posibil dar, cum am mai precizat foarte greu de realizat dar, cerandui ajutor Lui si sa ne fie frica sa nu incalcam legile sale, sa nu trecem peste ce a spus El {Acest lucru apropriindu-ne de pocainta}, vom reusi sa spunem ca da imi este frica de El si tot odata de a scapa de temerile care nu odinioara ne framantau viata. Fiecare avem dreptul de a alege cu frica sau cu acel curaj de a acapa de frica! Poate ca aceasta metoda e aiurea, poate ca e grea, poate ca e imposibil de realizat cu toate ca unii au realizat-o dar, asta e in mintea noastra ca nu putem sa o realizam dar, ea egzista dar, nu pentru fiecare! Lasa frica deoparte, capata mai mult curaj stiu ca iti este greu dar si tu meriti o scimbare!

Un comentariu:

  1. Odata ce ne recunoatem teama devenim slabi..acesta este conceptul meu..odata ce accept ca imi este frica de ceva ..ma simt slabita de puteri...imi pierd taria si incep sa ma deconsider.

    RăspundețiȘtergere