Bine ai venit!

Astia care va place si ati facut un obicei sa imi dati comuri cu injurii la adresa mea, nu o mai faceti ca eu oricum le sterg!

marți, 20 iulie 2010

In spatele oglinzii


V-ati intrebat vreodata ce se poate ascunde in spatele unui chip minunat privit intr-o oglinda? Fiecare om ascunde ceva in spatele chipului vizibil, o adevatara fiara poate chiar, care se hraneste cu ura stransa de-a lungul anilor. Voi ce ascundeti in spatele chipului care il aveti cand va uitati in oglinda? Eu ascund o persoana care vrea mai mult de la viata, o persoana sensibila la vorbele si injuriile oamenilor, o persoana care a trecut pin multe necazuri dar a mers mereu cu fruntea sus indiferent de ce natura au fost ele si vor fi in continuare, o persoana care a strins si ea destula furie dar vrea sa se lase de ea dar nu poate din cauza faptului ca nu are cine sa o invete sa o canalizeze, sa o aduca pe linia de plutire. Eu sunt o persoana care mi-am schimbat perspectiva, nu mai gandesc ca un copil. Tu ce ascunzi defapt? Poate ascunzi ura, furie, o rutina daunatoare pentru anumite persoane de care nu mai poti scapa, un monstru, o adevarata fiara. Voi ce persoane sunteti defapt? Nu trebuie neapart sa imi raspundeti mie dar fao macar pentru tine, incearca sa te descoperi singur!

2 comentarii:

  1. Eu nu am nimic de ascuns ,pentru ca sunt o persoana rea ,sadica,cu o minte bolnava,dar nu ascund ceea ce sunt.Culeg ura din jurul meu si cateodata toata aceasta ura se transforma in venin.E foarte greu de crezut ,dar nu suntem singurii,si cateodata toate armele sunt puse la pamant doar pentru a vedea ca ai fost impuscat de gloantele alor tai .

    RăspundețiȘtergere