Bine ai venit!

Astia care va place si ati facut un obicei sa imi dati comuri cu injurii la adresa mea, nu o mai faceti ca eu oricum le sterg!

luni, 19 iulie 2010

Oare mai am prieteni?


Vreau sa le multumesc celor mai buni prieteni ai mei pentru faptul ca au aruncat ca niste prieteni sarguinciosi ce sunt cu sageti ucigatoare in mine , pentru faptul ca mau vorbit pe la spate, ca mi-au rapit cele mai frumoase clipe, in preajma lor," scumpii" de ei. M-am simpt minunat in preajma lor, mam simptit cum nu sa mai simptit nimeni vreaodata. Dalai in pula mea de sarcazm ca nu mai merge asa, prietenii asteia de pe gaura pulii care i-am avut le doresc tuturor dusmanilor mei sa ii aiva. Asa ca oameni buni, aveti grija cu ce prieteni care pretind ca sunt umblati si aveti grija cum ii culegeti sau cum va culeg ei pe voi, luati aminte la acest lucru, ca viata e de cacat si e ca o curva care iti trimite " prieteni" numai de care vrea ea sa sa aveti! Voi ce prieteni aveti, asa cum am eu sau unii cum v-ati dorit mereu?

2 comentarii:

  1. Aveti grija ce prieteni va cultivati ca sa rodeasca prietenia voastra bine nu sa se sfarseasca intr-un mod tragic!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma,si io credeam ca sunt inconjurata numai de prieteni dar la sfarsit s`a dovedit a fi doar o gluma proasta.Nu esti nici primul si nici ultimul om care a fost tradat tocmai de cine nu se astepta.intr`un final trebuie sa inveti sa depinzi doar de tine pentru ca daca nu privesti bine in spatele tau nu vei vedea ca cineva sta la panda gata oricand sa iti faca rau.

    RăspundețiȘtergere