Bine ai venit!

Astia care va place si ati facut un obicei sa imi dati comuri cu injurii la adresa mea, nu o mai faceti ca eu oricum le sterg!

vineri, 23 iulie 2010

Momentele triste se pot schimba!


CITESTE!: TU! Da TU! TU care satai acolo si iti macini zilele crezand ca vei rezolva ceva. Crezi ca daca stai si suferi in continuare si le gasesti tuturor un cusur spre distrugere vei impresiona pe cineva? NU! Iti vei face tie singur rau! Iti dau un sfat: Lumea nu se va opri niciodata in loc pentru problemele tale! Asa ca nu mai sta, caci mai tarziu ai sa cazi in depresie si cu greu vei iesi din ea! Si eu am depresi dar foarte rare de care scap repede de ele gandindu-ma ca asta e, asta e soarta. Chiar daca ti se pare ca totul rezulta la distrugere nu e chiar asa mai exista si momente de fericire. Nu mai sta ca geme tara de cati sunt ca tine! Schimbati de azi viitorul si poate te vei salva! Frate incearca sa iti schimbi felul asta de gandire spre distrugerea tragica a mentalitatii tale! Nu te mai gandi la raul ce crezi ca va veni sau poate cine stie crezi deja ca a venit! Nu sunt eu cine stie ce psiholog dar, am trecut si eu prin multe necazuri si sa realizez ca ramanand in urma, in durere si tristete nu iti va face bine, ba mai rau te va astepta depresia care este o tulburare a starii afective, care duce la aparitia unei trairi de tristete sau de pierdere a sperantei pentru o perioada indelungata de timp. Fiind mai serioasa decat un simplu episod de tristete, de suparare sau decat o traire temporara de scadere a energiei, depresia poate avea un impact semnificativ asupra bucuriei de a-ti trai viata, asupra capacitatii de munca, asupra starii generale de sanatate si asupra persoanelor apropiate. Deci, vei sta acolo in aceeasi stare in care esti? Sau vei privi curcubeului deasupra ta? Nu uita ca-ti vei privi filmul propriei vieti dupa moarte! Si nu va fi deloc bine ! SCHIMBATE!

4 comentarii:

  1. Jegurile alea de culori venite dupa cea mai imputita ploaie se numeste curcubeu?Ce propui?Sa ne prefacem dezamagitor ca totul e perfect cand stim prea bine ca nu este asa ?Sa privesti lumea cu ochi realisti si sa ramai scarbit nu inseamna depresie,inseamna dezamagire din partea atator ani in care ai crezut ca nimic nu iti poate prabusi universul ..si dupa ce se prabuseste incerci ,dar cu greu sa il cladesti la loc..dar nu va mai fi niciodata perfect..va fi plin de mizerii ,de haos si de gunoi...dar macar de data asta ceva va fi real.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sti nik jegurile alea de culori veite dupa ploaie cum le numesti tu eu le consider bucuriile care ne-au mai ramas! Toate realizarile astea care le faci tu pe zi ce trece te fac sa nu fi fata ce erai te schimba! Si asta se simte. Eu cred ca inca in lumea asta mai exista cat de cat fericire!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si in ce consta?In iluzii si deziluzii?

    RăspundețiȘtergere
  4. Da asa e Bucuriile fac parte uneori si din iluzii si deziluzii!

    RăspundețiȘtergere