Bine ai venit!

Astia care va place si ati facut un obicei sa imi dati comuri cu injurii la adresa mea, nu o mai faceti ca eu oricum le sterg!

miercuri, 11 august 2010

Am invatat...


Am invatat multe lucruri de la viata, printre care faptul ca vorbele goale, oamenilor li se pare ca eu nu le pot recunoaste, poate ar trebui sa ma deghizez sa pot fi iubit, nu inteleg de ce, pentru oameni sunt o imagine, hainele sund oar un scut. Am un suflet nu ati stiut, oare pot sa iubesc fara sa ma intreb de ce, ne hranim cu aparente? Multe lucruri au trecut pe langa mine de acea am invatat tot atat de multe de la viata, am invatat ca traim intr-o lume plina numai de aparente, Am invatat ca nu poti invata o persoana sa te iubeasca! Tot ce poti face e sa fi o persoana iubita! Restul... depinde de ceilalti... Am invatat ca oricat mi-ar pasa mie.. altora sar putea sa nu le pese... Am invatat ca dureaza ani sa castig incredere.. Si ca doar in cateva secunde poti sa o pierzi... Am inatat ca nu trebuie sa te compari cu ceea ce pot altii mai bine sa faca.. ci cu ceea ce poti tu sa faci... Am invatat ca oricum ai taia... Orice lucru are doua fete.. Am invatat ca trebuie sa te desparti de cei dragi cu cuvinte calde.. s-ar putea sa fie ultima oara cand ii vezi... Am invatat ca poti continua multa vreme .. dupa ce ai spus ca nu mai poti... Am invatat ca oricat de mult suferi... lumea nu se va ori in loc pentru durerea ta... Am invatat ca trecutul si circumstantele ti-ar putea influenta personalitatea... Dar ca esti responsabil pentru ceea ce devii... Am invatat ca doi oameni pot privi acelas lucru... si pot vedea ceva cu totul diferit... Am invatat ca scrisul, ca si vorbitul... poate linisti durerile sufletesti... Am invatat ca trebuie sa iubesc... ca sa fiu iubit... Cateodata uitam sa fim noi insine, uitam sa ne deschidem sufletul sau ne este greu sa facem asta... Uneori avem nevoe de o incurajare, de o mangaiere, ne bucuram sa oferim noi altora incurajearea si sprijinul de care au nevoe... Mereu vor exista probleme cu care vom fi nevoiti sa ne confruntam dar, trebuie sa trecem peste de fiecare data INVINGATORI! Lumea pentru mine este ca o carte deschisa, nu ma pot astepta oricand la bucurie si la fericire dar ma mai pot astepta si la durere si rautate din partea celor din jurul meu!

Un comentariu:

  1. Cateodata ma intreb de ce simtim nevoia de iubire...ajungem la o varsta si trecem prin viata fiind ai nimanui ,si totusi de ce am avea nevoie de acest concept de iubire cand am trecut prin toate acestea singuri.

    RăspundețiȘtergere