Bine ai venit!

Astia care va place si ati facut un obicei sa imi dati comuri cu injurii la adresa mea, nu o mai faceti ca eu oricum le sterg!

miercuri, 25 august 2010

Ce sti despre viitor si prezent?


Daca mai cunoaste, ai sti cine sunt, daca mai cunoaste ti-as spune cine am fost. Nu trece zi fara a ma gandi prin cate am trecut orbit de aceasta lume inselatoare si rece. Fara prieteni care sa ma fraiereasca, sau sa se gandesca la orgoliul lor, numai la ei sau gandit cand i-am avut, sti parcai mai bine fara prieteni dar uneori am avut si prieteni care sa ma inteleaga, sa ma asculte si atunci erea bine. Vezi asa suntem noi nu ne multumim cu ce avem, mereu vrem mai mult. Lumea asta este conceputa spere distrugere si in fiecare zi ma gandesc oare cand va fi acel sfarsit, chiar daca acum se simpte distrugerea cel mai rau, acum este smulgerea parului si scrasnitul dintilor, totusi cand va fi sfarsitul, cand se va pune punct suferintelor si pacatului? Pana atunci am sa incerc sa ma schimb sa vad dincolo de aparente, sa vad prin intuneric, prin ceata! Am multe de facut cu viitorul meu dar putin timp, TU ce faci cu tine, ce ai pierdut si tineai la el si nu il mai ai? Gandestete ca mai PUTIN pana se va sfarsi totul, incerca sa fi tu insausi si sa vezi dincolo de aparente, deschide ochii!

2 comentarii:

  1. Tot ce am pierdut s`a transformat in ceva de nerecunoscut...in ceva strain de ceea ce a fost inainte..dar cel mai rau imi pare ca mi`am pierdut mandria atunci cand trebuia sa tin cu dintii de ea..pentru ca acum ,orgoliul meu este cel mai de pret lucru pe care il am ,si stiu ca nu mi`l poate lua nimeni

    RăspundețiȘtergere
  2. nu lasa timpul ramas sa te transforme intr`un suflet fals

    RăspundețiȘtergere