Bine ai venit!

Astia care va place si ati facut un obicei sa imi dati comuri cu injurii la adresa mea, nu o mai faceti ca eu oricum le sterg!

duminică, 1 august 2010

Nu te-am uitat!


Am invatat sa trec peste multe lovituri de la viata, am invatat sa sper ca va mai fi ceva bun in viata mea, nu te-am uitat si nu iti voi uita niciodata iubirea cu care ma inconjurai in fiecare zi, dragostea, blandetea ta, fiecare lucru care il vroiam il aveam, toate astea datorita tie! TU care ai crezut in mine si mai sprijinit la greu! Ai fost un OM si un TATA exemplar! Dupa despartirea asta cruda care ma lovit am reusit sa deschid larg ochii si sa privesc inainte, sa cad si sa ma ridic, sa fiu ranit si sa ma vindec incetu cu incetul, sa cred ca exista cu adevarat un DUMNEZEU! Iti multumesc ca ai existat in viata mea dar, nu uita vei ramane mareu in inima mea!

2 comentarii:

  1. Sunt sigura ca tatal tau te priveste din cer si zambeste pentru ca este mandru de fiul lui .Esti un om puternic iar din partea mea ai tot respectul din lume .

    RăspundețiȘtergere
  2. Cineva care a primit atatea palme de la viata si inca nu a renuntat in lupta cu destinul merita tot respectul din lume..din partea mea il ai ..si oricand vrei ai sprijinul meu .

    RăspundețiȘtergere