Bine ai venit!

Astia care va place si ati facut un obicei sa imi dati comuri cu injurii la adresa mea, nu o mai faceti ca eu oricum le sterg!

duminică, 1 august 2010


Vreau sa fac multe schimbari in vata mea, dar sunt multe si parca irealizabile! Totul e distrus, uneori privesc in urma si vad cenusa si ruinele si ma intreb deseori "Oare am trait eu asta?" si cu multa stupoare imi dau seama ca da, eu sunt acela care a facut ce a facut! M-am saturat de nimicurile vietii, m-am saturat sa fiu controlat de frica si de neincredere, vreau sa dobor aceste greseli care le fregventez tot timpul! As vrea si vreau in continuare sa fiu ascultat, sa ma invete cineva ce sa fac cu aceasta viata, ce sa schimb la ea! Dar se pare ca sunt doar niste vise, doar niste vise greu, foarte greu de indeplinit! Stiu ca e greu de indeplinit ceea ce imi doresc eu de la viata dar, totusi traiesc cu impresia ca totul se va schimba!

Un comentariu:

  1. ei toti nu stiu sa te asculte ...visele nu exista ..doar cosmarul ce se intampla zilnic..dar asa rece si indiferenta cum ma vezi..un zambet mi`a facut ziua mai frumoasa..poate ca toate aceste lucruri pe care le`am mentionat nu exista dar am aflat ce il poate bucura pe om..am aflat raspunsul la intrebarile tale..sunt acele lucuri marunte de care nu iti dai seama la inceput ..si poate nu a fost zambetul in sine,ci doar puterea de a zambi

    RăspundețiȘtergere