Bine ai venit!

Astia care va place si ati facut un obicei sa imi dati comuri cu injurii la adresa mea, nu o mai faceti ca eu oricum le sterg!

vineri, 13 august 2010

Imi este dor de tine tot mai mult... si in fiecare clipa care trece devin tot mai trist si mai rece. Nu stiu cum sa imi indrept greselile dar stiu ca fara tine ma racesc in idei si ma pierd printre vise haine. Mi-e dor de tine! Aripile de care am nevoie sa zbor... sunt frante si ostenite de dor. As vrea sa iti vorbesc... dar orice cuvandt rostesc e prea crud. Nu post sa cred ca nu mai pot sa rad... si sunt doar trist ca nu mai pot sa plang. Te regasesc printre vise si iluzii desarte. Macinat de regrete in fiecare secunda din noapte. Mi-e dor de tine! Exista in fiecare inima o partacica buna, exista dragoste, respect, manie si mai presus de toate exista ura. Exista in suflete dorinta, pareri de rau si dor si in fiecare fapta buna un pas spre viitor. Fiecare avem anumite sentimente pentru fiecare persoana draga care nu mai este printre noi sau a plecat de langa noi... dar vom avea ocazia sa ne reintalnim si sa nu le mai tinem in noi acele sentimente si sa ii spunem cat de mult am iubit-o! Multe gesturi as fi facut pana acum dar, am reusit sa trac peste, sa nu fiu un las si sa am puterea sa cred ca va veni momentul revederii.

Un comentariu:

  1. Este foarte usor ca iubirea sa faca loc urii,dar ma intreb,e chiar imposibil ca ura sa faca loc iubirii?Am uitat de mult acest sentiment cald si am ajuns sa cred cu desavarsire ca nu exista..aud cuvinte ca "Te iubesc!" si simt doar o raceala prin oase...singura bucurie care mi`a ramas este dragostea fata de viata ,cea care m`a invatat sa traiesc fara iluzii.

    RăspundețiȘtergere