Bine ai venit!

Astia care va place si ati facut un obicei sa imi dati comuri cu injurii la adresa mea, nu o mai faceti ca eu oricum le sterg!

vineri, 13 august 2010


Nu iti imaginezi cat de mult imi lipsesti! Aveam momente cand imi doream sa te ating... Alergam sa te prind de mana, sa ma iei in brate sa-mi spui ca nu te-am pierdut. E devreme... stiu ca abia ai plecat dar... Cuvinte grele... raspunsuri ce nu ti le-am dat, toate revin si in mine se zbat. Stiam din ultimile semne c-ai sa pleci dar, cine ar fi crezut? si... stiu ca din nou langa mine vei fi intr-o zi. Umbre de noapte, lacrimi... si soapte in mine mereu vor trai Caci in singuratate totul imi pare ca un vis... ce-a fost de mult. Visul acesta, nu vreau si.. nu pot sa-l ascult. Visul noptii moare acum, drumul spre tine... simpt ca l-am pierdut. Strazile pe care merg ma ascund... sa nu ma pierd, ploaia rece... parca se asterne acum si imi doresc enorm sa iti spun cat de mult... TE IUBESC!

Un comentariu:

  1. In timp ce cocalarii si pitipoancele o ard pe hi5 si asculta ultima melodie a lu` salam,altii varsa o lacrima citind aceste randuri.E trist ca am uitat ce e cu adevarat important in viata,si nu ne dam seama decat atunci cand il pierdem.

    RăspundețiȘtergere