Bine ai venit!

Astia care va place si ati facut un obicei sa imi dati comuri cu injurii la adresa mea, nu o mai faceti ca eu oricum le sterg!

marți, 10 august 2010

Lovitura dupa lovitura, cazatura dupa cazatura!




Viata este foarte rapida; ii face pe oameni sa treaca de la fericire la infern in cateva secunde. Nimeni nu este stapan pe nimic... Cine a pierdut un lucru care il scotea garantat invata pana la urma ca nu-i apartine... Viata este un joc dur si halucinant, uneori te face sa faci anumite lucruri pe care nu ai fi crezut ca le vei face vreodata, anumite lucruri ti se pot intampla daca nu sti sa o controlezi, lucruri de care vei regreta enorm. Ne cunoastem numiai atunci cand suntem in fata propriilor noastre limite, eu am ajuns la acel nivel in care sa ma cunosc bucatica cu bucatica! Dragostea este singurul lucru capabil sa ii schimbe viata unei persoane de la o clipa la alta dar, de multe ori este foarte inselatoare si plina de aparente false! Nimeni nu pierde pe nimeni, fiindca nimeni nu poseda pe nimeni... Asta e adevarata experienta a libertatii: sa ai lucrul cel mai din lume, fara a-l poseda.... EU am facut multe greseli in aceasta viata sperand ca voi avea fericirea pe care mi-am dorit-o, impiedicanduma de aparentele vietii am cazut dar, tot odata m-am ridicat fiind sigur ca nu se va mai intampla, daca crezi in tine poti darama fiecare opstacol din calea ta, treieste-ti fiecare clipa a vietii tale! Si nu uita ca viata este foarte inselatoare, este ca un joc de sah, oricand poti sa iei SAH MAT!

Un comentariu:

  1. Poti ajunge uneori sa te gandesti ca altadata ai fi ramas scarbit de persoana ce ai ajuns acum

    RăspundețiȘtergere