Bine ai venit!

Astia care va place si ati facut un obicei sa imi dati comuri cu injurii la adresa mea, nu o mai faceti ca eu oricum le sterg!

marți, 24 august 2010

Este oare iertare?



Oare, poate exista iertare in sufletele noastre dupa atata suferinta provocata datorita celor din jurul nostru? Cu acesta intrebare eu ma confrunt, oare sa iert sau sa nu? Mie, de multe ori imi este greu sa iert pe cineva, dar stiu ca de multe ori am fost calcat in picioare iertand si iar iertand. Doar o singura persoana a iertat din toata inima si acela a fost Dumnezeu, El a fost acela care ma iertat si am garantia ca a facut-o, intrebarea este: OARE POT IERTA SI EU? Imi este foarte greu sa o fac de multe ori nici nu ma gandesc la aceasta, am fost lovit de multe ori de sacalii lumii acesteia, nu pot trai numai cu o inima pietrificata, vreau alt ceva, ceva mai bun stiind ca nu este usor sa il gasesc dar, poate voi reusi, poate voi reusi sa rup acest lant de ura, da durere, de tristete, de frica poate, poate o vom vace cu totii pana nu e prea tarziu! Incepand de azi voi face un juramant cu mine si cu Dumnezeu si anume ca nu voi mai tolera loviturile lumi acesteia, voi incerca sa le tratez cu duritate si uneori indiferenta pe ele si ce cei care le cauzeaza dar si sa nu mai gandesc negru in fiecare caz stiind ca va fi greu sa ma acomodez! Eu stiu in lucru si anume lucrul acela ca nu am sa imi iert vreodata trecutul! Tu ce nu poti ierta si incerci sa ierti?

Un comentariu:

  1. Ceea ce am devenit..ma uiit un pic si imi dau seama ca asta nu sunt eu,dar nu pot da inapoi,chiar daca vechia "eu" nu prea ma place..

    RăspundețiȘtergere