Bine ai venit!

Astia care va place si ati facut un obicei sa imi dati comuri cu injurii la adresa mea, nu o mai faceti ca eu oricum le sterg!

duminică, 29 august 2010

M-am zbatut destul!

Stii, cand stai si te gandesti cate ai facut pentru prieteni, colegi, te apuca groaza cand te gandesti ca te-ai zbatut degeaba si nu ai primit nimic decat destula indiferenta ca sa o iei razna. Cel putin acest lucru sa intamplat de nunumarate ori cu mine, de multe ori ma gandeam cand vorbeam cu cineva pe Yahoo mesenger oare am gresit cu ceva, oare lam ranit sau jignit cu ceva dar, imi dau seama singur ca ia durut fix in... de grijile mele. Mereu ii ajut cu ceva sau le dau ceva si ei imi trimit un simplu "ms" ca vai Doamne ii doare mana sa spuna "multumesc" si tot asa, mii si mii de asfel de cazuri se intampla nu numai odata pe saptamana cel putin de 4 ori pe saptamana! Stii, eu sunt bun sa dau sfaturi oamenilor dar, eu sa le infaptuiesc ham... mai gareu, de aceea cei care stiti ca va confruntati cu o problema de acest gen, incercati sa fiti si voi na indiferenti ca si ei!

Un comentariu:

  1. daca te uiti la viata ta prin ochii unui simplu trecator prin viata si nu prin ochii tai ti`ai da seama ca uneori sa fi bun inseamna sa fi mult prea prost..poate ca sfatul meu nu ar parea atat de bun dar nu este deloc absurd si aberant...incearca sa lasi bunatatea de o parte...asa vei vedea atat cati prieteni ai langa tine si pe langa asta vei vedea cat de bine iti este cand nu te lasi folosit

    RăspundețiȘtergere