Bine ai venit!

Astia care va place si ati facut un obicei sa imi dati comuri cu injurii la adresa mea, nu o mai faceti ca eu oricum le sterg!

sâmbătă, 28 august 2010

Rautatea ne transforma in adevarate fiare!



In lumea pe care o vedem si lucrurile de care ne temem exista o lume a posibilitatilor. Orice poate fi posibil, moartea, durerea, demoni ai raului, spirite rele, si tot ceea ce tine de rautate. Noi oamenii inca de la inceput ne-am nascut neascultatori, pacatosi, nici unul nu sa nascut bun si aceeasta rautate sa dezvoltat in tot cursul anilor, asfel transformandu-ne in adevarate fabrici ale raului. Este posibil acest lucru? Bine inteles! Inca de la inceput cand eream mici si mama ne spunea "mananca" noi am spus "nu", inca de atunci nu am ascultat iar mai tarziu am devenit dupa cum am mentionat: "adevarate fabrici ale raului". Lumea aste plina de posibilitati dar, de foarte putin bine, ne gandim numai la noi, suntem egoisti, invidiosi, ipocriti, neascultatori de parinti, de bine si nu mai dau exemple ca fiecare cred ca stie cat de multe rautati a facut la viatata sa dar, uni nici macar nu o spun "da am fost si sunt omul ce a provocat si el la randul sau multe lucruri rele, necurate" si atunci acela este ipocrit, are o caracteristica foarte des intalnita in aceasta lume. Cati dintre voi nu a ranit o persoana vreodata verbal? Cati dintre voi nu a profitat de ea? Cati dintre voi nu a facut vreun rau cuiva, macar sa il jigneasca sau sa ii provoace ceva care sa il raneasca?. Din experientele mele despre viata eu vas sugera sa purtati o discutie cu voi si sa aflati cat de mult ati ranit oamenii aproptiati voua iar apoi sa va cereti scuze celor pe care ia-ti ranit sau macar lui DUMNEZEU!

Un comentariu:

  1. Sunt egoista..ma gandesc doar la binele meu ..mi se rupe de binele altuia..am facut mult rau la viata mea..si ghici ce ?nu am regrete..dar asa cum sunt imi place sa dau totul pe fata...nu sunt ipocrita si de ec as fi ?

    RăspundețiȘtergere